Imasleeper ah ya senin ki biraz nazara gelmiş canım.
bizim ailelerimizin ve arkadaşlarımızın hepsi şuan çocuk istemiyoruz diye biliyorlar,öyle de bilecekler hep. bu süreci kimseye anlatmk istemiyorum çünkü her ay hüzünle geçsin istemiyorum.
bende hep evlenmeden önce derdim ki hemen çocuk yapıcam hemen çocuk yapıcam diye amaaa :) evlendik sadece 1 ay korunduk bir daha hiç korunmadık ama nasip ya. bizim öyle gidebileceğimiz bir yer yok kuzum yani kafa dağıtacak bir şey yok öyle söyleyeyim ikimizinde işleri çok yoğun. bayramdan bayrama sadece. bilmiyorum ya olmuyorsa zorlamamak mı lazım yoksa olmuyorsa rabbim en güzelini mi verecek. kafam o kadar fazla karışık ki. denemediğim hiçbir şey kalmadı. 1,5 sene sebepsiz yere ya valla kafayı yiycem.
ne güzel allahım size bağışlasın inşallah yavrularınızı.