Hamide_00 busrasahin-_- ilk hafta iki hafta da bir keseyi kalp atışını gördükten sonra ayda bir gidiyorsunuz doğumunuz yaklaşana kdr sonra ztn iki hafta da bir sıklıkla gidiyorsun
Merve-99 busrasahin-_- ne zaman randevu bulursam o zaman gidiyorum 😅 devlette doğum yapacağım için ne kadar çok kayıt o kadar çok iyi ama özel para için haftada 1 veya 2 haftada bir çağırır özel para meraklısı
Parilti007 6.ayımıza gireceğiz hala 2 haftada bir gidiyoruz. İkiz gebelik olduğundan bizimki 🌸 normalde ayda 1 deniliyor