SSultaann Kızlar 37 haftalık oluyoruz yarın dün doktor kontrolü vardı herşey normal dedi ama bugün kalktığımdan beri vajinada bir ağrı var ve otururken uzanırken değil sadece yürürken oluyor aranızda yaşayan var mı
Hryedz SSultaann bebeğin pozısyonu nasıldı benım bası olması gerekenden asagıdaydı vajınada agrı batma yasıyordum
Figen1-2 SSultaann Aynısı bende de var dün gece ağladım ağrısından. Kalça kemiği ayrı çatı kemiği ayrı sanki kemiğim kırılıyor yada oraya bir şey batırmışlar gibi . Oturup kalkarken yürürken dayanamıyorum. Bu arada 37.4 teyim bebeğim makat geliş başı midemin altında. Hani kanala falan da girmemiş .
zge13 SSultaann benim 3. Çocuk 25. Haftada yürüyünce benimde oluyor kızımı okula bırakıp alıyorum sürekli 4 kat inip çıkıyorum erken de olsa diken üstünde kaldım son 4-5 gündür
Hryedz SSultaann muhtemelen baskı yapıyordur benım 33 ten 38 e kadar baskı yaptı kanala gırmedı ama hep dogum pozısyonundaydı
Figen1-2 SSultaann Şu an için ani bir şey olmazsa son haftaya kadar beklwyelim dedi. Sona gelip hala dönmezse mecbur artık sezeryan. Ama inşallah döner ya. Normal doğurmak istiyorum. Kimisi döner diyor. Kimiside artık dönmez diyo ama bakalım. Sağlıklı olsun da
Mucize-1 SSultaann bebek baskı yaptıgi için dedi doktor bana ben o ağrıyı 35 36 dan beri çekiyorum ne sağa ne sola ne kalkabiliyorum çok kötü o kemiğim kırılmış gibi ağrıyor