Cihanberk Selam kızlar genital bölgemde siğiller çıkmış 16-4 haftalık hamileyim, rahim ağzın da bile var birtane, aldara krem kullansam faydası olur mu,lütfen böyle sorunla karşılaşan varsa bana yardımcı olur mu,nasıl tedavi gördünüz veya nasıl geçti, çok korkuyorum doğuma kadar geçer mi,geçmezse nasıl olur
Ecehan Cihanberk bence en doğru bilgiyi doktorunuzdan alırsınız doktora danışmadan bi krem kullanmayın
Gulhan2692 Cihanberk canım çok geçmiş olsun mutlaka doktoruna danış bu durumu. Yakın arkadaşımda çıkmıştı doğuma yakın siğil. Normal doğum olamiycagini söyledi doktoru, sezeryan oldu doğum yaptığı gün siğillerini de yakmış doktoru. Siğiller enfeksiyon taşıdığı için ve normal doğumda bebek oraya temas ettigi icin bebeğe geçme ihtimali varmış o yüzden normal olmaz kesinlikle demişti
denizannee Cihanberk yasayan varsa bilgi almak için açıyorsunuz bu postları anlıyorum ama biri çıkıp ben aseton damlattim 2 damla hemen geçti dese uygulayacakmisiniz? Neden doktorun tedavi etmesi gereken birseyin dermanini burada ariyorsunuz?
031965 Doktorunuzun vermediği kremleri sakın kullanmayın. Siğil için de mutlaka doktora görünün yakarlar mı ilaç mı verirler bilmem ama test yaparlar normal doğuma engel olacak bir sıkıntı var mı diye
Cihanberk Mevaninannesiii burda belki öyle durum yaşayan var diye yazdım nasıl iyleştiler onu yazsalar moral olur diye
Cihanberk Gulhan2692 teşekkür ederim canım zaten doktora göründüm bende siğil dedi ama tedavi şuan için önermedi belki o kremle geçer diye bir umut işte, aldara kremi önerdi ama çok mecbur kalırsan diye kullan dedi.
Sidelya Nasıl geçer bilmiyorum ama ablamda da olmuştu normal doğum yapacaktı yapamadı bebeğe bulaşır diye. Eğer geçmezse normal doğum yapamazsınız. Ablamın doğumuna az kala çıkmıştı tedavi olamadı ama sizin daha doğuma var tedavi olabilirsiniz
Cihanberk Sidelya teşekkür ederim canım, tedavi için çok erken dedi bebek dah çok küçük çünkü, riske atma bence dedi, belki ilerki zamanlarda, ama ben çoğalır diye korktuğum için aldara kremini kullansam mi diye düşünüyorum
Cihanberk denizannee canım ben doktora gittim doktor o ilaci önerdi, ama çok kaşıntı falan olursa kullan dedi, benim öğrenmek istediğim o ilaci kullanıp kurtulan oldu mu,bir sıkıntı yaşadılar mı ilaç ile ilgili
Mavimavi denizannee Cihanberk benim de var ama ilk popomda cikti sonra ben duzelir demisti vajinamda 2 3 tane cikti ama korkuma soyleyemedim
Sidelya Cihanberk hiç duymadım kremi ablamınki doğumdan sonra kendiliğinden bitti çok şükür inşallah çoğalmaz kendi kendine kurur sizinki de 😌
Aylinsngr İlaç tedavisi yok canım bildiğim kadarıyla ablamdada olmuştu lazerle yakmıştı doktor tabi gebelikte yakmayabilirler doktoruna danışmalısın
Cihanberk Aylinsngr Evet yakma işlemi dedi doktor, ama doğumdan sonra yap dedi, şuan için sadece ilaç önerdi aldara krem deniyecem artık mecbur, heralde kullanan yok
Adencanan Cihanberk canım aldara hiç bir işe yaramıyor eşim kullandı düzenli ama faydasını görmedik. DUODERM diye bir krem var bunu al hem çok ucuz ama çok yakıyor yani sadece siğillerin üstüne süreceksin öne fırçası gibi dayanmaya çalış ama inan üç günde düşüyor. Tabi yinede doktora sor bide dokunur çok üzülürüm.
Deletedmom231 Cihanberk o krem yakıyor çok kötü kullanma doktora danışmadan bende de vardı kendiliğinden gittiler
Cihanberk Deletedmom231 teşekkür ederim canım, doktor tavsiye etti zaten, ama kullanmaya tereddüt ediyorum, çünkü şuan yanma kaşınma gibi şikayetlerim yok, olursa diye önerdi, ama çoğalmasından korkuyorum oyuzden hemen başlamak istiyorum