Merhabalar anneler ve anne adayları ben inşallah yarın aşılama olacağım .
Ama ondan önce doktor bana adetliyken kamera vermişti onu kullandım bir hafta beş gün yani daha sonra yumurta takibi yaptı yumurtam 19 mmolmuş ovitirelle verdi dün akşam 10 onu vurduk.
Bu iğneyi vuran herkeste mutlaka bir belirti oluyor ağrı gibi sancı gibi adet sancıları gibi ben de bunların hiçbiri olmadı Akıntı falan deniliyor mesela akıntı da yok bende bu normal mi sizce?