Esma5566 arinmommy Melek4972 Kizlar kadin doktorum 16+3 haftalikken erkek diyip pipi fotografi verdi. Bugünde 80% Kiz dedi… Siz nediyorsunuzzzz?
2prensessannesii_ arinmommy şimdiye kadar bir kaç kişi hep kız demişti bende kız hissediyordum bugün ki fotoğraf güncel yeni yani şimdide erkek dediler bakalım artık kısmetimizde ne varsa
2prensessannesii_ Merve-99 evet öyle ama işte insanoğlu merak etmeden duramıyor hakkımızda hayırlısı olsun bakalım
arinmommy 2prensessannesii_ ben hiç anlamıyorum bilgim de yok ama iki gündür araştırıp baktığım kadarıyla bir fikir yürüttüm 🤍 her şey gönlünüzce olsun
2prensessannesii_ arinmommy çok teşekkür ederim amin Rabbim cümlemizin gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻
Gmztnhn Wolf13 bana da bakar mısınız doktor erkek dedi ama ben hala kız hissediyorum görüntüden de çok anlamıyorum