iki2MelekAnesi00 bende ilacı yutamadığım için sadece iki gün zar zor kullandım, sonra doktoruma söylediğimde içmemin şart olmadığını söyledi, sebze ve meyveye ağırlık ver zaten onlardanda o vitamini alıcaksın dedi, bende öyle yapıyorum, malesef kullanamayanlardanım..