Bende cuma günü gittim 5+5 diye gittim de doktorum 6+1 dedi ultrasonla kese göründü ama bebek görünmedi vajinal ultrason ile baktı gördük bebeği hatta minik minik kalbi atıyordu ama kalp atışını duyacak kadar büyümemiş sesi alamıyoruz dedi ama gözümle gördüm allahım sen nelere kadirsin sonsuz şükürler olsun ümidinizi kaybetmeyin benim ilk düsük oldu bu 2. Bebeğim o kadar korkuyordum ki ama şuanda ağrım sızım yok şükürler olsun mide bulantım halsizlik var ara ara kahve rengi leke geliyor onada doktorum yerleşme lekesi korkulacak bişi yok dedi