Doktorunuz çıkabilirsin dediyse bişey olmaz ben de 9 haftalıkken kayseriden silifkeye tek başıma otobüsle gitmiştim 7 saat kadar , doktorum her molada yürüyüş yapmamı söylemişti. Bide aksi gibi yolda kaza olmuştu yol kapanmıştı 2 saat kadar beklemiştik açılmasını😂 çok şükür hiçbir şey olmadı