Rabiamina Nys1600 hayır canım ben normal diye sormuyordum bile. Görevinde yeniyse tecrübeli birine geç. Doğum bile sıkıntı olabilir sürekli seni strese sokar. Tecrübeli doktor seni rahatlatır gönderir bunda sen sürekli stres yaparsın.
Nys1600 Mervemth bence doktorun başına bir şey geldi normal dedi birine bir şey oldu davalık oldu falan bence risk almıyor şurup yazacak diyelim yönlendiriyor yönlendiren doktor yazıyor şurubu falan. Sizin söylediklerinizle de birleştirince bu geldi aklıma çıkarım olarak 🤦♀️ Mervemth
Rabiamina Nys1600 hakkında hayırlısı olsun. Ama hastaneyi iyi araştır doğum yapanlar memnun mu ogren. Senin yerinde olsam muayeneye devlete doğuma özele giderdim. Tabi sen daha iyi bilirsin 😊
Nys1600 Rabiamina benim bi arkadaşım kontrollerde daha çok ilgileniyorlar diye özele git doğumu devlette yap demişti ondan öyle düşündüm aslında
Rabiamina Nys1600 alakası bile yok. Asıl önemli olan doğum. Kötülemek istemem ama her devlet bir olmuyor. O yüzden gittiğin hastane önemli. Doğuma kimin geleceği belli olmuyor. Nasıl bir muamele göreceksin orası meçhul.
Tinkivinkidipsi Nys1600 canım tabi yine sen bilirsin ama bence dr değiştir okurken ben bile strese girdim gazın var diye gazla ilgili bi fitil mi verildi?
Nys1600 Tinkivinkidipsi hayır gaz olduğunda sancı oluyor ya o sancı erken doğuma neden olur diye progestan verdi
Nys1600 Alpmom__ 3 kez gittim henüz eski doktorumu değiştirdim o da aşırı ilgisizdi bebeğin kalp atışını dinletti kalp atışı olduğunu söylemedi bile acaba kalp atışı mıydı diye evde düşünüyordum sormaya fırsat vermeden muayene edip çıkıp gidiyordu o yüzden değiştirdim buna geçmiştim
Nys1600 Alpmom__ yani yönlendirildiğim doktorlar bunu neden göndermişler diye şaşırdılar sürekli ve bana normal olduğunu anlattılar hep onlardan öğrendim gazın falan normal olduğunu çünkü normal değil gibi davranıldı ben de değildir sandım. Hatta bana dedi seni rahminde sıvı var bu problem olabilir beni yine yönlendirdi yönlendirilen doktor burada sıvı falan yok bunu diyorsa ben buna sıvı bile demem dedi şaşırdı
Tinkivinkidipsi Nys1600 tatlım gaz sancısı erken doğum yapmaz diye biliyorum sen doğumu orada yapma sakın
Duruu3 Nys1600 canım bunalrin hepsi gebelikte çok normal yanii doktorun demesi gerek benimde burnum kanıyor kendiliğinden damarlarimiz catliyomus hamilelikte normal yani sizin ilk gebelikmi
Nys1600 Duruu3 benim hem ilk gebelik hem de plansız gebelik yani yanlışlıkla oldu yeni öğreniyorum her şeyi o yüzden özel tercih ettim aslında
Duruu3 Nys1600 haklsiiniz bende özele gidiyorum lakin doktoruma dabistigim zaman normal diyor gebelikte oyuzden sasirdim
ykaya18 Benim doktorumda bir daha olursa şuraya bi gösterelim diyor genelde bir daha da olmuyor zaten, ama mesela burnum kanıyordu benimde annem çok panikledi doktoru aradı doktor gelin kbb ye gösterelim dedi gerek yok diye ben gitmedim mesela 😂