Nys1600 😅 ya valla güldüm ya kusura bakmayın lütfen 🥲 yani biz de bunları yaşadık yaşıyoruz doktorum normal dedi hep bşr defa oksun başka bölüme yönlendirmedi.yani bu doktor sallamış üzülme dicem ama ya öyle vakalar varsa bilemedim,hamileyiz insanı şüpheye düşürüyorlar.Sizin doktor ya çok paragöz ya da çok acemi özelde hastalara ek masraflar çıkarttırın diyordur yönetim ama bu biraz abartıyor sanki 🤦♀️ya da haklıdor belki. aşırı yüksek mi gaz sancınız acaba,yani normal şartlarda gaz problemleri hamileliğin spesifik özelliklerinden biridir ilk defa erken doğuma sebep olacağına dair bir değerlendirmeye şahit oldum.bilemiyorum…