Eda42_ merhaba ben kendim de düşük yaptım 6 buçuk haftalıktı benimki de kese vardı ama çocuk döllenmemişti sonrasında kese bozulmuştu kanamam başlamıştı kendi kendime düşük yapmıştım tekrardan doktora gittiğimde tamamen temizlendiğini kürtaja gerek kalmadığını söyledi sen şuan evde düşük yapsan bile bu kadar şanslı olamayabilirsin düşüğün kalıntıları içinde kalırsa anneyi zehirleme gibi bir durumu da oluyor bu yüzden tercihine değil de doktora bıraksan daha iyi olur eskisi gibi rahimden kazıyarak değilde vakumlama sistemi ile alıyorlar diye biliyorum, Geçmiş olsun bu arada Rabbim tekrardan yerini doldursun 🌸🫶🏻