Selenyildiz Kızamıkçık hiç geçirmedim aşımı da olmuşum küçükken pozitif çıkmasının sebebi nedir? Bebeğe geçebilecek şeyler mi? Hiç bir şey Anlamadım
myavocado Selenyildiz igg pozitif çıkmış, aşı olduğunuz için bağışıklığınız var endişe edilecek bir durum değil
busra33003 Selenyildiz benim de pozitifti aşı olmuşsunuz yani vücut antikor üretmiş bağışıklık kazanmış direnci var.Ben de aşı olmuşum çıkmadan bu arada.kötü bir şey değil doktorum böyle olması normal demişti bana