-guzelanne1 Zhrcyl ben adetim bittikten hemen sonra başladım ama bu sefer adetim on gün sürmüştü o yüzden sende kaç gün sürüyorsa ona göre 10. Gününden itibaren yapabilirsin bence
-guzelanne1 kumsal__ canım tam koyu olmadı diye 3. Günü yapmamıştım ama bu gün çizgi azalınca dün pik olduğunu anladım bu gün değerlendirsem olur mu acaba yine de
kumsal__ -guzelanne1 olur tabi bugunude yarinida değerlendir bende ovulasyona başladım düzenli saatte yapmadığım için adetimden sonra ovulasyon denicem bende tekrardan