Civcivimmbenim 36+3 olduk biz de. Bu hafta çalışamaz raporu aldım memlekete gidiyorum 8 saatlik yol saat başı duruyoruz 😁 yatakta dönmek tam bir çile, çatı ağrısı 1 aydan fazladır yaşıyorum zaten geçmiyor, biraz fazla yürüyünce belime ağrı giriyor hemen, ishal olacakmış gibi karna kramp bir kaç gündür var ama iki gün önce kontrolümüz vardı doktorumuz Herşey yolunda dedi . 36 dan sonra bebek gelişimi tamamlanıyor zaten doğmak istiyorsa ben de hazırım 😁