Kızlar 34 haftalık olduk. Dün doktor kontrolüm vardı. Bebeğim 3200 gram ve 50 cm. Doğuma kadar 4300-4500 arası olur dedi doktorum. Ve ilk gebeliğim. Aslında normal doğum yapmayı çok istiyordum en baştan beri. Yürüyüşler hamile platesleri vb yapıyordum. Ama dün sezeryan olmaya karar verdil doktorumla birlikte. Acaba yanlış mı karar verdim kafam çok karışık var mı böyle bir durumu yaşayan ?