Her zaman 20.12de sancım gelicek ama doğumu 21.12’ye kalabilir diyordum ve öyle de oldu sanırım. Çatı muayenesi haftaya yapılacaktı şuan yolda olduğum için vajinal mi sezaryen mi olucak bilmiyorum maalesef. Belimde sancılarım var ara ara sağlam vuruyor. Sakin kalmaya çalışıyorum, Meryem suresini açtırdım arabada inşallah sağlıkla gelir güzel kızım. Hepinizden dua bekliyorum 💗🌸