___Ebruli___ Bugün muanyene günümüzdü çok şükür doktorumuz herşey yolunda dedi suyu çok iyi dedi 3 hafta sonra tekrar görüşelim dedi annesinin fındığı büyüyor kurban olurum ❤️🌺
Mamacitaa95 ___Ebruli___ maşallah sağlıkla büyümeye devam etsin 🌸 bende 6+2 yim bugün kontrolüm var inşallah bebeği görürüm
___Ebruli___ Mamacitaa95 amin inşallah cümlemizin ♥️ büyük ihtimalle kese görünür haftaya da kalp atışını duyarsınız 🌺
___Ebruli___ Mamacitaa95 benim 6.haftada kese görünmüştü 7.haftada hem bebeği gördük hemde kalp atışını duyduk ❤️♥️ hayırlısı ve kolaylığı ile gelsinler inşallah sağsalim⭐