ayminaninannesi Adete 4 gün kala beta <2 belirtileri var diye birde pozitif gordum diye Kan verdım sizce yükselme ihtimali varmi
Emineecee ayminaninannesi benzer bi post bende açmıştım. Evet yükselen var. Bende 4 kala kan verdim 0,200 çıktı bugün regl günümdü ama olmadım henüz. Tes yaptım negatif. Bekleyip göreceğiz bakalım olmazsam pazartesi kan vereceğim
Masalceylan ayminaninannesi canım benim hep silik görüp kan verdiğimde 0.5 çıkardı sonucum en son Salı günü vermiştim dhaada yoktur heralde diyordum ama dün kanda öğrendim hamile olduğumu 19 gün gecikmeyle hemde herzmn umut vardır rabbim kucağınızı boş bırakmadın hepinize nasip etsin
Nilayy95 ayminaninannesi hamile kalmadan önceki ayda 4,35 çıkmıştı yükselir diye bekledim adet günümde adet oldum. Ama yükselenlerde var .
MujganisMom Emineecee Ayy aynı kaderi yaşıyoruz bende salı günü verdim kan 0.2 çıktı. Dün ilk günüydü henüz olmadım regl. Geç döllenme olur diye ümit ediyorum. Çünkü benim yumurtlama dönemim adetten 21 gün sonraydı.
ayminaninannesi Masalceylan evet cnm gordm.senin postunu umarim bende öyledir adet günü bekleyeceğim artık
ayminaninannesi Bende o zaman adet gününü bekleyim adet olacakmışım gibi bir his geldi artık ümidim tükendi testlerden sonra heleki artık hiç test yapmayacağım
MujganisMom Emineecee Amin amin inşallah şuanda dört gözle bekliyorum olacak mıyım olmayacak mıym diye ya içim içimi yiyor bir buçuk senedir istiyoruz ama ben hiç bu kadar ümitli olmamıştım. 🤲🏻🧡
Erva_41 Emineecee yoktur benim herlde ya çünkü bi Kere denemeyle olmaz herlde bide adetten bitiminden bir gün sonra korunmamış olduk kazayla yani o Yüzden yükselceğini sanmıyorum sonucun 😊
Emineecee Erva_41 Benimde planlı gebelik değil aslında. Belirtilerim çok olduğu için ve birde kanal tedavisi yaptıracağım için kan verdim. Bakalım nasip olursa başımın üstünde yeri var