Merykara zaten tek tek ameliyathaneler var 45 dakika falan sürdü nerdeyse, ben odaya gelmeden bebeği getirmemişlerdi ameliyattan çıktıktan sonra bebek odasının önünden geçerken gösterdiler bak senin dana ağlıyor dedi güldü hemşireler odaya geçtikten sonra ailemden bebek için kıyafetleri aldılar sonra da getirdiler. Belden uyuşturmuşlardı beni doğum esnasında görmüştüm oğlumu, dikişli yaptılar. 8 ay oldu hiçbir problem yaşamadım, doktorlardan hemşirelerden de öyle kötü bir şey görmedim gayet sıcakkanlı ve ilgiliydiler hiç kötü düşünme yani ve inan çok fazla güvenlik önlemi var için rahat olsun.