Sesisa Kızlar bir kaç gündür karnım ağrıyor 21 haftalık gebeyim ve yürüyemeyecek halde bir halsizlik var iki gündür kafamı kaldıramıyorum doktora gitmelimiyim
Ceydaaas1 Sesisa karnın agriyorsa kesinlikle gitmelisin bana doktorm karnın agrirsa acile gel hemen dedi
daenerys Sesisa demir değerlerin düsmüstür canım kan vermelisin benim de öyle olmustu ama doktora gitmedim sürekli uyumayı tercih ettim demirim baya düsük çıktı keske daha erken takviyeye baslasaymısım
Tugbaaltntas @Sesisa merhaba canım bnde 22+3 haftalık hamileyim 20 haftadan sonra karın ağrısı halsizlik iştahsızlık tam geçti derken tekrar başa sardık bu haftalar normal galiba bnde aynı şeyleri yaşıyorum