Erva_41 Erva_41 benim de o sürede olmam gerekiyor en geç 25 aralık ama bugün ergen gebelik testi yaptım negatif çıktı ve kanda negatif çıkıp iki gün sonra çok belirgin testte görenler olmuş ben de öyle düşündüğüm için üzülemedim belki erkendir dedim sen de öyle düşün yani kanda negatif gördükten iki gün sonra testte pozitif gören çok olmuş