staRmama 15 haftalıkken özeldeki %90 kız dedi 17 haftalıkken devlette çok emin direk erkek dedi benziyor falan demedi bizde kız demişlerdi diyince yeniden baktı ama çıkıntı var çok kordonda var bi daha ki ay bakarız yine dedi bu bacak arası fotoğrafını başka doktora gösterdik oda erkek dedi bakalım detaylıda netleşir artık 😃