Baby_B 2 gündür belim agriyor,iyi ki kiyafetleri erkenden yikadim ütüledim ve yerlestirdim kizlar Geçe birakmayin derim🥰 30.haftadan sonrada hastane cantamizi hazirlayacagim O haftalarda buyuyen besigimizde gelecek🥰 Siz neler yapiyosunuz🥰
idil22 Valla bende erkenden yaptım canım benim. Hiç anlamıyorum son dakikaya kadar bekleyenleri. Allah muhafaza her şey olabilir. Erken doğum olabilir ya da aksi bir durum. Ben 30 ye gelmeden yıkama ütüleme doğum çantası bebek çantası alınacak edilecek herşeyi hallettim. Ev temizliğini de annem kız kardeşimLe beraber 32 de hallettik. Halılar perdeler detaylı her şeyi yaptık. İyi ki yapmışım valla. 37 haftadan bildiriyorum şuanda parmağımı kıpırdatacak mecalim yok. En iyisini yapmışsın. Doğum çantasını da geciktirme hallet kuzum. Olası bi ters durumda hali hazırda olsun her şeyin.
idil22 Baby_B aynen öyle kuzum. 35 den sonra o kadar zorlanıyorsun ki. Haftalardır canlı ceset gibiyim valla ben. Hafta ilerledikçe kahır eziyet oluyor. Burda 38 e kadar bekleyeni gördüm. Heveste mi etmiyorlar bilmem 😁 iyi etmişsin ellerine sağlık. Sağlıcakla al kucağına bebeğini inşallah canım benim Allah yardımcın olsun doğumda. 🥰🌷
idil22 Baby_B evet kuzum önümüzdeki salı sezaryen ile gelecek oğlum. Heyecan korku panik tüm duyguları bir arada yaşıyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌷