5+3 ama doktor 3 haftalık büyük ihtimal dedi keseyi zor gördü 7mm di sanırım son 2 gündür hafif mukus kıvamında acık kahverengi akıntı geliyordu progesteron verdi dün kullanmaya başladım sabah yine geldi kese yanında kanama vs görmedi normal mi ya? korkuyorum bayaaa