Ben 36+4 de başladı büyük tuvalet sorunum neredeyse 3 4 gün sürdü şimdi bugün tam 37. Haftaya girdik bakalm daha gitmedim buyugumu yapmaya demekki oluyormuş bazıları da kabızlık kötü diyor doğru çıktığı iyi bence yani afedersiniz büyügümü yapmaktan popom ağrıdı artık 🤣🥹