Canan1991 Arkadaşlar bir bakmanız mümkün mü acaba kadın doğuma gittiğinde bir değerin yüksek ama korkacak kadar değil dedi tekrardan perinatoloji bölümüne yönlendirdi o da bir baksın dedi yaştan olabilir dedi siz de bir bakar mısınız lütfen
Canan1991 Girlmama grafik olarak yoktu sadece bu şekilde var tekrar gideyim perinatolojiye de o şekilde Bir baktırayım teşekkür ederim