Benim adetim 3 gün gecikti 4. gün oldum ama böyle kahverengi akıntı şeklindeydi asla normal adet kanaması değildi. Randevu böyle denk geldiği için gittim doktor sıkıntı yok sonuçta olmuşsun diyip aldı kanı. Sizin kanamanız tamamen bitmediyse belki alabilir