normal canım. Sakın erkende test yapma.
ben iki kere çatlatma iğnesi oldum. ikisinde de hep erken yaptım. yapmamın tek sebebi o pozitif görünmesinin nasıl bir his olduğunu öğrenmekti.
- gün test yapmanı öneririm. çünkü iğne ilk 14 gün hep pozitif gösteriyor.