Merhaba sevgili üyeler, nasılsınız?
Bebeğim 4 ay 3 haftalik ve diş çıkarma dönemindeyiz, gündüz uykular ittire kaktıra gidiyor bir şekilde ancak akşam 8 de uyuyup deliksiz devam eden bebeğim son 1 haftadır uyuyamıyor ve sürekli ağlıyor, uykusu çok var ama uyuyamıyor yavrum. Gece 11 12 yi buluyor uyuması. Son birkaç gündür kakasinin rengi yeşil ve koyu, dün gece dolmuş olması gereken bezine sadece 1 kere çiş yapmış ve çok kokuyordu. Hemen doktoruna yazdım bugün götüreceğim tahlil yapılacak. Siz yaşadınız mı böyle bir süreç ?