AybenYB Kızlar sizce hamileyken uyumak bebeğe iyi geliyor mu, görümcem hemşire bol bol uyu bebek için iyi demişti, bilgisi olan var mı
AnayimBenAna_ AybenYB ay ben ilk kızımda hep uyurdum 😂 büyüse benimki büyürdü uykudan 2500 kilo doğdu 😂
Mommywolf AybenYB ilk bebekte çok güzel uyunuyor da ikinci de yatmaya vakit olmuyor maalesef 😂😂 anne acıktım anne susadım anne çişim geldi anne oyun anne kitap diyen mevcutta bir çocuk olduğu için çoğu zaman hamile olduğumu bile unutuyorum 😂😂 Şaka bir yana gebelikte ilk aylarda uyumak gerçekten çok keyifli ama büyümeye etki ettiğini sanmıyorum pek. Anneye çok iyi gelirr ama 😊
AnayimBenAna_ AybenYB amin canım hepimizinkini. Kilo vs biraz genetik bide çocukla alakalı ya. Ben 45 kilo insanım mesela benden 4 kilo çocuk çıkar diye beklemedim hiç o yüzden 😂