Aybik- Kızlar büyük ihtimalle sezeryan olacağım evim ikinci katta asansör yok iki gece hastanede kaldıktan sonra merdiven çıkabilir miyim, cikaniniz var mı çok ağrı olur mu
Mervedezz Aybik- çıkıyorsun canım yavaş yavaş çıkıyorsun ben dördüncü kata çıkmıştım. Mola vererek çık inşaAllah bir sıkıntı olmaz
Minnakpopus Aybik- çıkarsın Allahın izniyle. Bende doğum yaptığımın ertesi gün sabahı elektrikler kesilince 5 kat çıktım tabi dura dura dinlene dinlene bişe hissetmedim
Yagmur205 Aybik- dinlene dinlene çıkın 1anda çıkmanıza gerek yok benim annem hem rahim hem safra kesesini 1 amelliyatde aldılar 2ci kat onlarında evi yavaş yavaş çıkdı zorla 😟1çıkın 2 3dka dinlenin zorlamayın kendinizi
mavisevenanne Aynı soruyu normal doğum sonrası da nasıl oluyor merak ediyorum. Tabi daha nasıl olucağı belli değil ama her ihtimali düşünmek adına
Deniz4848 Hem hastanede indim çıktım hemde evimiz dubleks eve gelince inip çıktım bi sorun olmuyor yavaş yavaş dikişlerimi tutarak inip çıkmıştım bi kaç güne hiç gerek kalmıyor zaten ona da
Ysmnpmk Aybik- bende sezeryan olduğum gün hastanede yürüyüş yaparken merdiven inip cikarakda destekledim canım yavaş yavaşda olsa çıkabilirsin. Dinlenerek çıkarsın
myavocado Aybik- benim binamda da asansör yok, bir kat çıktım, tabi ağrı oluyor zorlanma oluyor ama çıkılıyor