37 haftalık hamileyin 20 gündür Kolestaz yaşıyorum
Basit bir hemogramla bile Kolestaz olup olmadığınızı anlayabilirsiniz
Genelde ayak tabanlarında ve avuç içlerinde şiddetli kaşıntı oluyor
Yavaş yavaş vücuda yayılıyor
Ben şu an o kadar şiddetli yaşamama rağmen doktorlar tarafından doğum kararı alındı bebeği riske atmamak adına
Birkaç gün içinde doğumum gerçekleşecek