Happy kidste sorularıma cevap verilmiyo bari buraya yazıyım 12 günlük bebeğim var bazen 10 bazen 15 dk emiyo 2 saate bi besliyorum azmı sizce ve 2saat uzunmu siz nasıl yapıyosunuz bide gazı var yazık çocuk ıkınıyo kakasını yaparken önerceginiz gaz damlasi varmi