Yenianne6161 Kızlar nasipse ilk doğumum olacak, korku heyecan hepsi var. Dogdugu gün sütüm gelmezse ne yaparım ilk gün az mama vermeli miyim sarilik olmasın diye, ya da başka söyleyeceğiniz tavsiyeniz varsa hepsinde açığım lütfen destek olun 🥹❤️❤️
12betul Yenianne6161 sezeryan mı normal mi canım ? Normalde süt daha hızlı geliyor da o yüzden . Benim iki doğumda da hemen sütüm (yani sarı ağız suyu ) geldi ne göğsüm yara oldu ne çocuklarım sarılık . Ama bakıp takip edersin yanında kaşık ve mama bulundur . Bende her ihtimale karşı bulundurmuştum . İnşallah ihtiyaç olmaz ama orada telaşa kapılma diye . Kaşıkla biraz mama versende sık sık memeni ver bir şey olmaz Allah’ın izni ile
Meltemm21 Yenianne6161 geçen ay doğum yaptım en önemlisi kendinizi strese sokmayın ve sizi strese sokacak insanları yanınıza almayın ayrıca zaten sütünüz yeterli olmazsa orda yenidoğan hemşireleri yardımcı oluyor
Yenianne6161 12betul sezaryen olacak suyumuz az cunku bu haftaya kadar idare etti şükür biraz mama almayı düşünüyorum bende yanima
12betul Sütün az gelse de gelmese de sık sık memeni ver canım bir sağ bi sol olarak . Hem bebeğin tükürük bezi ile hem emmesi ile daha çabuk gelecek emin ol
Yenianne6161 Meltemm21 hastaneye girene kadar stres olacağım sonrasında da kendimi akisa bırakacakmışım gibi geliyor 🤣🤣