Kızlar günaydın dün biraz kasılmalarım oldu karnım semsert oldu bir süre geçmedi önemsemedim aslında eşim bir hastaneye gidelim mi dedi nst çeksinler dedi kendi doktoruma yazdım normalde randevum gelecek hafta çalışamaz raporu alacağım Allah’ın İzniyle 🙏 yalancı kasılmalar olabilir endişelenme dedi ama bir bakmak lazım dedi . Bende her ihtimale karsi acil kadın doğuma gittim çok şükür birşey çıkmadı sadece tansiyonum 13/6 çıktı bana biraz yüksek fazla stres yaptım 😥 acil doktoru gayet iyi dedi 🤷🏻♀️Altan muane yapıldı ✔️ ultrason muanesi yapıldı ✔️ en son nst istendi çok şükür iyiydi herşey nst monitöründeki rakamlara bakınca bir tırsmadım değil yanlız 160 -150 falan 😀doktor sancın yok dedi bir rahatladım ki 🥰 yani kızlar bu haftalarda olabiliyormuş normalmiş benim karnım semsertti gittiğimde nefes alamıyordum yani o yüzden endişelendim doktorum bol bol su iç dedi bide aklınızda bulunsun yazmak istedim sadece 💐