Sadece bel göbek için olanlardan kullanıyorum e bebekteki memnunum. İleride bebeği arasına yatırma vs gibi çok amaçlı kullanılabilir. İlk o kocaman u şeklinde olanlardan aldım iade ettim hiç rahat değil bele destek falan olmuyor hemde kendi yastığınız yerine onu kullanmak zorunda kalıyorsunuz boyun baş için rahat olmuyor on dakka yattım baktım olmuyor ertesi gün iade ettim.