Ervazengin01 valla benimki hiç yarım saniye fslan değildi bi 15 kere falan derin nefes aldım terler döktüm yani elini sokmasıda cok sertti içimde hareket ettirmeside yani hafifçe parmak ucuyla kontrol etseler nolur sanki,sabaha kadar sancıdan uyuyamadım öyle bir canımı yaktı ki sabaha kadar cocuk gerim gerim gerildi içimde çıkmak için baya caba harcadı yani karnımı ezdi hep demekki doğum başlasın diye bilerek yapılan bi işlem diye düşündüm bende bu kadar can yakmanın başka bir anlamı yok