Kızlar ben 14+3 te kontrole gittim bebek gelişimi 3 gün ileride hatta kol uzunluğu bile iyi ama bacak uzunluğu 13+3 dedi yani 1 hafta civarı kısa öyle olunca boyuna kollarına başına tekrar baktı ve haftasıyla uyumlu dedi. Sıkıntı varmış gibi konuşmadı ama aklıma takıldı neden gelişimi normalken bacak 1 hafta geride böyle bir şey yaşayıp bebeği normal doğan oldu mu ? Lütfen biliyorsanız yazın çok üzüldüm taktım kafama bu durumu :(