Essidre 40+1 olduk bugün normal doğum istiyorum diye bekliyoruz. Ama hiç gelmek istemiyor gibi ne sancı var ne de başka bir belirti. Sizce ne zamana kadar beklemeliyim?
100924 Essidre bende 39+4 oldum 41 de suni sancıyla başlatırız dendi ama dün akşam nişanım geldi ümitlendim açıkçası inşallah kendiliğinden gelir hafiften sancılarım var belim de ağrı da var beklemedeyim bakalım
AybenYB Essidre canları ne zaman isterse o zaman geliyor bence bebekler 😂 tek sağlıkları yerinde olsun da 🥹