Kızlar benim ilk bebeğim ve göğüs ucum yok silikon uç ile emziriyorum ama göğüslerim çok tahriş oldu kan geliyor göğüslerimden göğüs ucu ve etrafı değişik bir hal altı inceleşti deri vs vs lansinoh krem de kjllanıyorum her emzirmeden sonra ama o da iyice yumuşatıyo bebekte emince üstüne derilerm falan kalkkyo artık çok fena bir acı. Hem göğüs ucu olmayıp hep yaraları olup hemde silikon uç ile emziren var mı