Durus123 3 testim de pozitif gösteriyor aradan 1 gün geçince daha özel günüme 6 gün var olsaydı daha net çıkardı dimi
BebegimVeBenn_ Durus123 o kadar test yaptım hic birnde kuruma çizgisi olmadı adetim 1 gün geçince 3 tane artımet strip gebelik testi yaptım 3 de silik çizgi çıktı Kaset gebelik testi yaptım ondada aynı silik çıktı dün akşam kan verdim beta 27 çıktı
aksakallardan Testlerin ilk 5 hadi 10 dk olsun, 10dakikadan sknrasi dikkate alınmaz. Ve çok erken yapmışsın bence testleri. Yarın ilk idrarla tekrar dene ve 10 dakikadan fazla da evde tutma testlerini