28 haftalık olduk hala isim yok.
Hamza olacak ama yanına veya önüne içime hicbisey sinmiyor bu gidişle tek Hamza olacak gibi .Yiğit vs istemiyorum ya genelde Hamzaya yiğit aslan falan ek getiriliyor.
Son zamanlarda Hamza Atilla aklımiza geliyor eşimle . Atilla tarihte büyük imparatormus. Kızım var adı Zeynep N.lda. Uyumlu olur diye düşünüyorum ama ?