ayminaninannesi Bende kan pihtilasmasi var coraspirin kullanıyorum gebelik öğrendiğin zaman gel iğne başlayalım dedi kızlar adet 24 ben 4 gün önce öğrendim hemen baslanlimym yoksa adet i bekleyim mi ?
Tunzhala ayminaninannesi bende test yapınca böyle silik çizgi çıkmıştı benimde hastalığım vardı ilaç kullanıyordum ve hamile kalmam mümkün değildi hiç inanamamıştım hamile olduğuma 1 hafta sonra ultrasona gitdim ve 6 hafta 2 günlük hamile olduğumu öğrendim şuan 8 hafta 2 günlük hamileyim çok şükür hiç bi sorunumuz yok
ENK ayminaninannesi yaşadığım için söylüyorum adeti değil hamileliği öğrenir öğrenmez başlanır ne kadar erken o kadar iyi kan verin gebelik çıkar çıkmaz başlarlar
Gmom_ Canım bence adetini bekleme git baktır kanına hamileysen eğer niye riske atıyorsun ki ona göre davranırsın en azından birde rahatsızlığın varmış kan pıhtılaşması gibi hiç riske atma git kan ver yada kadın doğumcunla bir görüş
ayminaninannesi Kan verdim kızlar sonuc bekliyorum dua edin hayırlısı olsun artık dediğiniz gibi beklemedim riske atmak istemedim
Farida_Aliyeva_ ayminaninannesi hayrlı olsun inşAllah güzel sonuçlar slırsınız burayada yazarsınız cevabı merakla bekliyoruz
ayminaninannesi Kızlar sonuc <2 gebelik yok yani gerçekten artık umudum tamamen bitti 2 tane erken gebelik testi yaptım bole birsey ile karşılaşacağımı bilmiyordum artık testlere de güven kalmadı onu anladim
aksakallardan ayminaninannesi canım ben de de daha önce bu şekilde çıkmıştı ve sonuç negatifti sana büyük ihtimalle negatif demeye çekindim. Benimki de böyle pembe kapakliydi. Sakin ol ve önümüzdeki zamanlara bak hiç kafaya takma
Eda42_ ayminaninannesi Erken gebelik testi 2 olduğu için gösteriyor anlaşılan çünkü bunu kaç kişiden duydum en iyisi adet gecikmesi ile kaset test onlar çok yalancı olmuyor
Eda42_ ayminaninannesi Onu da bilmiyorum kaset testte silik baya olması lazım ki öyle gebelik olsun çünkü ne olursa olsun silik çizgi az birşey olunca gebelik de çıkmıyor ama sonra değişir belki @Masalceylan bu arkadaşın paylaşıma bak bii
Eda42_ ayminaninannesi En iyisi adet gecikmesi beklemek bu arkadaş 20 gün gecikme olmuş bir hafta geçince kan vermiş negatif çıkmıştı dün de ne güzel öğrendi Allah’ım sana da nasip etsin inşallah çift çizgi görünce bitmiyor ki kese bebek kalp atışı herşey var ben keseyi gördüm bebeği göremedim boş gebelik denildi Beta düşüşte maalesef kürtaj olacağım işte Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah amin amin 🤲🏻