Cans50 Kızlar37 haftalık olduk şükür ama hamileliğin boyunca ağız içimde yaralarım oluştu aft derler ya ondan bende bebeğe enfeksiyon bulaşmasından korkuyorum yaşayan var mı geçirmek için tuzlu suyla gargara yapıyorum balka fikriniz var mı ?
Burcum91 Cans50 benimde 37 hafta dilimde cikti kabarcik oluo ya buyuk ihtimal üsuttuk ondan oluo canim
Masalmelissamoms Ağzımın içindeki yan yanağımdaki aft tam 1 ay durdu.artik paranoya yapıp ağız kanseri mi oldum diye ağlaya ağlaya dişçiye gittim kadın gülme krizine girdi. Ama geceleri bile ağlayarak kalkıyorum acıdan.ne yaptıysam iyi gelmedi .sonra ahu dudu yaprağı böyle iğneli gibi yaprak kaynatıp gargara yaptim iki güne geçti.tavsiye ediyorum..islak olduğu için iyileşmesi gecikiyormus aftın üzerinde bal da tutabilirsin dedi doktor.