Kızlar merhaba uzun bir sure yoktum buralarda bircok kimyasal dis gebelik gecirdim 8 ay snra kan pihtilasmasi var dediler şuan doktor kontrolü altında coraspirin kullanıyorum bir aydır ve cocuk denedik doktor gelişi güzel deneyin dedi özellikle yumurtlama günlerini değerlendirmeye çalıştım gebelik olduğu öğrendiğin zaman gel iğne başlayacaz dedi doktor şuan adetime 4 gun var freelly marka erken gebelik testi yaptım test silik cizgi sizce adeti bekleyip kan mı vermeliyim yoksa hemen gitmeli miyim igne hemen baslanmali mi hic fikrim yok heyecan yaptım yardımcı olursaniz sevinirim