Arkadaşlar çok korkuyorum lütfen tecrübe sahibi olanlar paylaşabilir mi? Gebeliğimin 7. Haftasına girdim, yarından sonra kalp atışını dinlemeye gidicektim. Bugün sabah ve gece tuvaletimi yapıp temizlenirken tuvalet kagıdında hafif kahverengi bi leke gördüm ama çok hafif. Sabahta hafif kramp tarzı agrılar hissettim ve benim aslında hamile olmasam adet görmem gereken gunmüş bu gün yani acaba bundan kaynaklı olabilir mi yaşadıklarım. Zaten yarın doktora gidicem diye şuan acile başvurmadım