leylatosun55 Bebeğimin idrar kültürü sonucu e nabızda kontaminasyon görüldü olarak yazıyor ne demek olabilir acaba bilgisi olan yazarsa sevinirim
Srp53 leylatosun55 idrar yaparken bulaşma oluyor sanırım tekrar verilmesi gerekiyor o durumda. Benim de devlette verdiğim her testte kontaminasyon görüldü yazıyor özelde böyle bir sorunla karşılaşmıyorum hiç ikinciyi vermeme gerek kalmıyor anlamadım.
asli_13 Doğru verilmiş bir örnek olmuyo dışarıdan başka bir bakteri karışması durumu örnek verme esnasında. Elinizden bulaşmış olabilir, makattaki bakterilerden bulaşmış olabilir, bulunduğunuz ortamdan bulaşmış olabilir falan gibi.