melegim_0822 çok geçmiş olsun 🙏 kaç gün oldu doğum yapalı?
Korse valla ben kullanamadım bir taktım bir çıkardım düzenli kullanmadım o yüzden bir şey diyemem 45 gün oldu doğum yapalı göbeğim olduğu ğibi duruyor 🙄 bütün korselerden denedim önden çırtlı, külotlu, önünden kopçalı falan ama olmuyor ya terletti hep beni. Birde korseyle bebişi kucağımda tutamadım hep zorladı. Emzirirken falan sıkıntıya gelemedim yani 😂