Berivanlina21 melegim_0822 evet biraz öyle dene masaj yapar gibi sağ sütünü hep aynı yeri sıkma ama farklı farklı pozisyonda sık bebeği emzirir gibi
melegim_0822 bsradmr10 kesinlikle alınmalı herkeste olacak diye bişey yok ama önlem amaçlı alın. Yada kolaylıkla hemen gidip alabileceğiniz bı yer varsa ihtiyacınız olunca alın boşuna almamış olursunuz. Ama Trendyol vs den alicaksaniz hemen alıp koyun kenara çünkü beklemeye gelmiyor bu durum malesef
MERVEE2253 melegim_0822 mastit olduğumda sıtma tutuyodu beni. Göğüs kanallarında süt birikip kanımda enfeksiyona neden oluyordu. Göğüs yaralarım çok olduğu içindi süt toplanması. Garmastan krem alıp yaraları geçirince kurtulmuştum. Aman dikkat et çok meret bir şey.
melegim_0822 bsradmr10 ben mochinin manuelini aldım hem çok hesaplı hemde çok kullanışlı baya memnunum
MERVEE2253 melegim_0822 4 kere mastit oldum hepsinde hastanelik oldum. Göğüs yaralarım dan süt çıkmıyor dedim hepsine kabuk bağlıyordu çünkü. Hepsi ondan değil dedi. Kendim aldım sonra. Bir daha hiç olmadım. Herkes aynı değil tabi. Yine de kendini dinle bir bak bakalım. Ben üst düzey geçirmiştim belki daha kolay geçireceksindir.
Pelnztrk Ay bende bugün bi uyuyamadım 4 de bi lavaboya kalktım daha uyuyamadım 🤭 şimdide herhalde göğsümden süt geldi bu sefer biraz fazla gelmiş fark etmedim de anlamadım bide tek göğüsten geliyor anlamadım sizde de oluyormmu
melegim_0822 MERVEE2253 😟çok geçmiş olsun inşallah olmam çok korkuyorum iki saatten beri göğsüm bosalsin diye sağım yapıyorum. Boşaldı yumuşacık oldu ama arada yine sızlıyor diken batıyor sanki off
melegim_0822 MERVEE2253 o kremi emzirirken kullanıyor muyuz gerçi ben şu an için bıraktım emzirmeyi sürekli sagip veriyorum mecburen ama yinede süte karışmaz mi
bsradmr10 Kivi markasının elektrikli pompası var tek göğüslü çalışıyor 600tl civarında zaten aventlere güç yetmez alamam şuanda
MERVEE2253 bsradmr10 kiwi var bende memnunum. E bebek baby plus markasının ikilisi var bir de oda güzel
MERVEE2253 melegim_0822 göğsünün yumuşaması iyi aslında. Hiç yumuşamıyordu benim. İnşallah hemen geçer bir şeyciğin kalmaz. Devam ederse mutlaka doktora git ama enfeksiyon oluşmuşsa antibiyotik kullanman gerekir başka türlü geçmiyo. Biraz felaket gibi oldu mesajlarım ama dertli olduğum yerden geldi. Kusura bakma içine korku düşürdüysem. Kimse yaşamasın istiyorum sadece
MERVEE2253 melegim_0822 her emzirmeden sonra sürüyordum emzirecekken ıslak bir bezle temizliyordum sadece.
bsradmr10 melegim_0822 ben zaten bebegimle temas etmek istiyorum acikcasi kullanmak istemiyorum ama çok yara vs olursa kullanirmiyim acaba dedim kenara alip koysam mı diye düşündüm annelerden fikir aliyorum ☺️